.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي فرهنگي كه واقعيت ملموس جهان امروز است نيرو‌هاي بسيجي بايد حضوري فعال و پويا در عرصه فرهنگ و هنر داشته باشند.

وي تصريح كرد: بسيجي هنرمند مي‌تواند همچون دوران دفاع مقدس توسعه فرهنگي مبتني بر ارزش‌هاي اسلامي را رقم زند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از حضرت علي به عنوان بزرگ بسيجي نمونه در تاريخ بشريت نام برد و خاطر نشان كرد: اخلاص در عمل، رفتار،گفتار و زندگي روزمره و انجام هر كاري براي رضايت خداوند و لحاظ نمودن خشنودي او مهم‌ترين ويژگي يك بسيجي محسوب مي‌شود.

در ادامه اين مراسم مركز هنرمندان بسيجي مازندران با حضور فرمانده منطقه بسيج مازندران و جمعي از فرماندهان و بسيجيان و هنرمندان در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.